Ciepło Krakowa

Biuro obsługi klienta

Dzwoniąc lub odwiedzając osobiście nasze biuro uzyskacie Państwo pomoc w zakresie:

• zawierania kompleksowych umów dostarczania ciepła,

• aktualizowania zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy,

• aktualizowanie zawartych umów poprzez:

– włączanie nowych obiektów Odbiorców do sieci miejskiej lub kotłowni,

– zmianę zapotrzebowania mocy cieplnej dla obiektów,

• rozwiązywania obowiązujących umów,

• pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących dostaw ciepła, ogrzewania obiektów,

zamówionej mocy,

• rozliczeń za ciepło i informacji o wystawionych fakturach,

• uzyskania informacji o obowiązujących aktualnie przepisach prawnych dotyczących sprzedaży energii cieplnej,

• informacji na temat wydawania warunków technicznych,

• procedur związanych z przyłączaniem nowych obiektów,

• uzyskania szczegółowych informacji od merytorycznych jednostek MPEC S.A. w Krakowie.

Kontakt z ekspertem

Szanowni Państwo,

 

Dbając o zadowolenie naszych Klientów, pracownicy MPEC gotowi są spotkać się z Państwem by wyjaśnić wszelkie wątpliwości i bezpłatnie pomóc w załatwieniu formalności.

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Wystarczy tylko skontaktować się z ekspertem:

 

ds. programu ograniczania niskiej emisji 12 64 65 448

e-mail: piece@mpec.krakow.pl

 

ds. programu ciepła woda użytkowa 12 646 53 88

e-mail: cwu@mpec.krakow.pl

 

ds. warunków technicznych 12 646 54 42

e-mail: warunkitechniczne@mpec.krakow.pl














ZGŁOSZENIE REKLAMACJI ONLINE

Reklamację możesz zgłosić również:

 

Pogotowie techniczne

Pogotowie techniczne MPEC pozostaje do dyspozycji klientów 24 h na dobę pod nr: 993 i 12 644 18 72

Świadczymy usługi polegające na usuwaniu awarii centralnego ogrzewania w administrowanych przez Państwa obiektach z wyłączeniem prac wymagających prowadzenia specjalistycznych procesów łączeniowych, takich jak: spawanie, lutowanie, zgrzewanie itp. Korzystając z naszych usług, ponosicie Państwo opłatę tylko za konkretnie wykonane czynności, zgodnie z aktualnym cennikiem.

Jeśli deklarujecie Państwo chęć korzystania z naszych usług, prosimy o wypełnienie i odesłanie załącznika nr 1.  Informujemy, że złożone oświadczenia, w których nie określono terminu obowiązywania, traktujemy jako aktualne bezterminowo. Ewentualne zmiany dotyczące treści oświadczeń prosimy składać w formie pisemnej.

Administracje, które z racji posiadania własnego pogotowia nie korzystają z usług pogotowia MPEC, prosimy o składanie stosownych oświadczeń ze wskazaniem firmy wraz z numerem telefonu świadczącej w/w usługi w ich obiektach. Powyższa informacja jest nam niezbędna na wypadek zgłoszeń od mieszkańców budynków wyłączonych z obsługi naszego Pogotowia.

Dodatkowo informujemy, że na odrębne zlecenie (według kalkulacji indywidualnej) wykonujemy usługę chemicznego czyszczenia wymienników ciepła. Szczegółowych informacji w tej sprawie udzielamy pod numerem telefonu 12 64 65 995 w dni robocze w godz 7.00 – 14.00.

W celu zabezpieczenia Państwa mienia przed zniszczeniem prosimy o wskazanie osoby wraz z numerem telefonu, upoważnionej do bezpośredniego kontaktu z Dyspozytorem MPEC - załącznik nr 2.

W przypadku wystąpienia stanu awaryjnego powodującego długotrwałą przerwę w dostawie ciepła, wskazana osoba zostanie powiadomiona o czynnościach podjętych przez naszą firmę.

 


Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.